Treceți la conținutul principal

Date confirmate despre copiii bunicii mele maternale

Am primit precizările de mai jos, în legătură cu familia mamei mele, de la o verişoară, fiica mătuşii Rafila, sora mamei.
"Draga mea,
Am vrut sa-ti fac o precizare pe care eu  o cunosc in legatura cu bunicii nostri.
Datele primite de la Adrian sunt reale, cu mici mentiuni. Mama si respectiv matusa au fost in total 8 frati, dintre care noi am prins patru, restul au murit mici sau unii mai mari, cum e cazul matusii Maria care a murit la varsta de 25 ani, in Bucuresti . Ea a avut intr-adevar diabet si s-a taiat la deget.
Mama a fost la imormantarea ei cand Milut a fost mic.(anul  1934). Sunt adevarate toate datele cu exceptia ca au fost 2 Iosif, unul acela care a murit mic, la doar 3 luni, si al doilea, unchiul Sâvuc pe care il stii si care a fost cel mai mic si a fost mostenitorul lor.
Unchiul Constantin a murit la varsta de 16 ani si a avut ciroza. A fost foarte destept si mama imi spunea ca atunci cand a venit de la spital, era fericit ca isi punea manile dupa curea si nu avea apain corp, pentru ca o scosese. Daca il chema Loghin, pe unul dintre ei, imi pare bine ca stiu acum, întrucât se potrivesc exact
socotelile cu cele spuse de mama.

Ordinea fratilor este: Maria, Iosif 1, Loghin, Sofica, Rafila, Constantin, Sabina,si Sâvuc (Iosif 2).
Eu imi amintesc de familia Jeler, familia bunicii, de la Ena, sora mea, intrucat au fost in tara si s-au intalnit si s-au imprietenit.
Imi pare bine ca mai aflu vesti despre cei care nu mai sunt si despre care nu mai avem posibilitati sa aflam nimic.

Faptul ca au fost 8 copii o stiu din gura bunicii cand stateam la ei si o intrebam:
-De ce, buna, ti-au murit mici toti baietii?
Ea spunea ca:
-Asa a vrut D-zeu...
 Deci e corect numele Loghin intrucat ti-a transmis si data lui de nastere si data mortii.
Te sarut si iti doresc deplin succes!
Cornelia"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE