Treceți la conținutul principal

Aniversarea mamei mele

Am primit acest mail de la scumpa mea verisoara, Cornelia, aflata peste mari si tari, dar care n-a uitat-o pe draga ei matusa, mama mea. Ii multumesc mult pentru aceste ganduri bune!


"Cu ocazia implinirii varstei de 89 de ani, ii doresc matusii mele iubite, cele 
mai calde urari de sanatate cu bucurie si cu desfatari. Imi pare bine ca a ajuns 
aceasta rezonlabila varsta, dar imi pare rau ca nu pot sa iau parte la aceasta 
bucurie fiind prea departe. 
Te rog spune-i ca o port in suflet, o consider mama mea, cat mai exista, si sa stie, pana mai este in viata, o vad alaturi de mine. 
De cand mi-am deschis ochii, am inteles ca exista cineva drag alaturi de mine, 
care m-a ocrotit, iubit si adorat, ducandu-ma la Varmaga, casa bunicii mele, 
ori de cate ori a dorit, astfel ca, pe mine, m-au prins acolo cei 7 ani, plecand de acolo, aproximativ cand am inceput scoala. 
O iubesc si mi-o amintesc clar, fiind doar cu l8 ani mai mare decat mine, si am crescut cu tineretea, frumusetea si bunatatea ei, astfel ca nu am simtit despartirea de mama mea pe care o iubeam de asemenea, dar Varmaga, pentru mine, era coltul de vis.
Acum, cand stau si ma gandesc la trecut, ma regasesc fara de jucariile de care trebuia sa am parte, fara de gradinita de copii unde imi era locul, fara de dulciurile de care trebuia sa ma bucur, dar...am fost crescuta in dragostea celor doua minunate femei; bunica mea si matusa mea care erau singure. Bunicul a murit, iar unchiul (fratele mamei) era pe front pentru a-si apara patria. 
Aceasta familie a fost o familie instarita si binecuvantata, unde si-au gasit refugiul multi napastuti ai sortii, primind hrana si adapost.                                                          


Niciodata, nu mi-a fost dat sa vad ceva care sa ma supere, ceva care sa ma faca sa nu locuiesc acolo, ci dimpotriva, atat bunica cat si matusa erau doua fiinte rugative, intoarse la Domnul, bucurandu-se de "calea" gasita, uitand de greutatile lor, laudau pe Domnul.
Le datoresc mult acestor doua femei care m-au invatat sa ma rog, sa cant si sa ma 
multumesc cu putin, sa stiu sa renunt la mine in folosul altora si sa dau din 
putinul meu. 
Ii multumesc Creatorului, ca datorita invataturii primite in pruncie, 
am ramas bogata in Domnul care mi-a dat din abundenta, mai mult decat mi-am dorit 
vreodata. El sa fie slavit in veci!" 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE