Treceți la conținutul principal

Culcata, odata cu gainile, trezita de cocosi

N-am mai dormit de mult timp la tara, dar, sambata trecuta, mi-am zis c-ar fi cazul sa mai raman peste noapte acolo, deoarece am investit mult, ca sa-mi creez toate conditiile, ca la oras.
In timpul zilei a fost superb! Verdeata, din abundenta! Flori, peste tot. Atmosfera in familia mea numeroasa, de nota zece.
Seara, ne-am zis sa nu ne mai uitam la televizor, asa ca ne-am culcat odata cu gainile. In camera, era prea rece, deci, nu am prididit sa-mi pun toate hainele groase peste pijama. Ne-am acoperit cu aceeasi plapuma, dar peste cateva minute, am renuntat si fiecare avea acoperitoarea lui, fiindca ne descopeream la spate. Nici asa nu m-am incalzit, deci nici somnul nu se lipea de mine.
Cu chiu cu vai, am reusit, intr-un tarziu, sa adorm, dar m-au trezit niste vaiete ascutite. Ce s-a intamplat? Sotul meu s-a aplecat sa-si puna papucii pentru a iesi afara, la toaleta, deh... "viata la tara", dar a cazut si nu reusea sa se mai ridice si striga ca din gura de sarpe, asa cum fac barbatii, in general, cand au cate o durere.
Specific ca-n curte sunt trei corpuri de cladire, si doar in unul avem toaleta si apa curenta, asa ca, asta e...
A trecut si acest episod, dar, cand sa adorm, au inceput cocosii-vreo trei pintenati-sa dea desteptarea, ca doar de asta sunt facuti. Sotul meu a inceput filozofia desteptaciunii acestor creaturi, ca de unde stiu ei sa dea ora exacta...apoi, se certau si gainile in cotet, am auzit-o pe sora mea care scotea closca din cotet, ca nici ea nu mai avea rabdare, si trebuia sa-si hraneasca puisorii.
Pe la 7 fara ceva, cand am mers eu in gradina, la locul unde "merge imparatul pe jos", cum spuneau batranii, sora mea m-a zarit si a inceput sa rada in hohote, vazandu-ma si dandu-si seama de peripetiile mele nocturne.
Nu stiu daca o sa mai repet figura cu dormitul la tara...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE