Treceți la conținutul principal

Indemanare

In aceasta fotografie este tatal meu cu o fosta prietena de-a lui.


Frumosul meu tata, chipes, de nu-l intrecea niciun baiat din satele invecinate, dupa spusele celor care l-au cunoscut in tinerete, nu era un om indemanatic, deoarece tatal lui vitreg, care era foarte priceput in tot ce facea,  nu avea rabdare sa-i arate si fiului sau vitreg, si, de aceea, i-a inoculat tatalui meu teama si neincrederea in fortele proprii.
Spuneam ca nu era priceput, dar stia sa asculte de mama mea, care, cu rabdare, era peste tot cu el, si cu vocea-i blanda, il seconda in tot ceea ce cerea indemanare. Tatalui meu nu i-au cazut "galoanele" ca-l invata meserie o femeie, asa cum se intampla adesea cu unii barbati care nu pot trece peste orgoliul lor de masculi.
Totusi, cei 4 frati ai mei au o pricepere si o indemanare deosebite, stiind sa repare si sa construiasca orice lucru.Pe langa asta, sunt foarte meticulosi si ordonati, mai ales Petrica, care, de cate ori intra in casa la mami, se apuca sa aranjeze cate ceva, e mereu cu matura in mana, prin camera si prin curte, incat sarmana mea mama  a zis ca sigur s-a mirat de o femeie care matura incontinuu, atunci cand era insarcinata cu el...
Alti barbati nu stiu sa bata un cui, decum sa mai repare altceva sau sa execute o lucrare mai complicata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Mama-Adriana Stoica

Iubirea de mama o simt si acuma, De cand ea la piept cu drag m-ocrotea, Cu lacrimi pe fata, mereu a mea, La Domnul Isus pentru noi se ruga: O, Doamne, o, Doamne, in mana Ta-i incredintez, O,Doamne,o,Doamne,si de rau, te rog sa-i feresti. Iubirea de mama-i alaturi de tine, In vorbe, in umblet, o simt tot mereu, Aproape-i de mine, in orice-ncercare, E mama, oricand, la bine si la greu. O, mama, o, mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu! Iar chipul tau, mama il port tot cu mine, In negura noptii, prin vant sau prin ger. Purtat-ai pe brate o fiinta dorita, Pe care-ai iubit-o, si-aceea-am fost eu. Refren: O, mama, o mama, iubirea ta calda ti-o simt mereu, O, mama, o mama, tu esti aproape de sufletul meu. Trecut-au, dar, anii, si-acuma sunt mare, Si chipul tau, mama, acum s-a schimbat, Cu riduri pe fata, cu parul ca neaua, Dar zambetul dulce pe-obraz ti-a ramas. O, mama, o, mama, iti multumesc ca m-ai crescut!

Despre Simina

Simina, dezamagita, pe drept cuvant Mi-a parut rau ca tocmai pe blogul meu, care sunt fan inflacarat al Siminei, dar, mai ales, al mesajelor cantarilor sale, se duce aceasta "lupta" de pareri in legatura cu ea. Nu era suficient ce s-a scris pe anume site-uri, a trebuit ca si aici sa se continue acest deserviciu care ni se face noua, ascultatorilor ei. Public, si sper sa nu se supere, comentariul ei, in legatura cu dezamagirea simtita fata de unii dintre "fratii" ei de credinta. http://disa-amestecate.blogspot.com/2009/12/despe-simina-palincas.html Aici gasiti toate comentarile facute pe acest blog, la adresa ei. "buna ziua tuturor...A fost, intr-adevar, o surpriza sa gasesc acest blog, si, din nou, sa ma bucur de alegerea pe care am facut-o, cu 5 ani in urma, de a ma retrage dintre acesti oameni, care vor sa spuna ca sunt "pocaiti", nu crestini. In nici un caz! De cand am inceput sa cant la nivel profesional, asa cum scrie aici, de pe l

Alimente INTERZISE înainte de CULCARE